kontakt@fundacjapanaceum.pl
Fundacja Panaceum na podstawie Decyzji Nr 2/2013 z dnia 07 lutego 2013r. Prezydenta Miasta Płocka zorganizowała i przeprowadziła na terenie miasta Płocka zbiórkę publiczną w postaci w formie zbierania ofiar do 3 puszek kwestarskich. W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano środki pieniężne w kwocie zł. 507,67 złotych.
OGŁOSZENIE O WYNIKACH ZBIÓRKI PUBLICZNEJ PRZEPROWADZONEJ PRZEZ FUNDACJĘ PANACEUM W DNIU 14 LUTEGO 2013R. NA TERENIE RESTAURACJI, PUBÓW I GALERII HANDLOWYCH MIASTA PŁOCKA.
Fundacja Panaceum z siedzibą w Płocku przy ul. Walecznych 10 m 22 na podstawie Decyzji Nr 2/2013 z dnia 07 lutego 2013r. Prezydenta Miasta Płocka w dniu 14 lutego 2013r. zorganizowała i przeprowadziła na terenie miasta Płocka – na terenie restauracji, pubów i galerii handlowych, zbiórkę publiczną w formie zbierania ofiar do 3 puszek kwestarskich, za zgodą właścicieli tych obiektów. Zbiórkę przeprowadzały osoby imiennie zaproszone przez Fundację Panaceum – wolontariusze oddelegowani przez Pełnomocnika ds. Wolontariatu Urzędu Miasta Płocka, posiadający stosowne legitymacje uprawniające do przeprowadzania zbiórki, wydane przez Fundację Panaceum. W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano środki pieniężne w kwocie 507,67 złotych. Fundacja Panaceum nie poniosła żadnych kosztów finansowych związanych z przeprowadzeniem zbiórki, poza kosztami pracy własnej i wolontariuszy zaangażowanych w zbieranie datków do puszek. Całkowity dochód ze zbiórki został przeznaczony na organizację imprez okolicznościowych i kulturalno – rekreacyjnych dla niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Przyjaznych Serc” w Płocku.