kontakt@fundacjapanaceum.pl
OGŁOSZENIE O WYNIKACH ZBIÓRKI PUBLICZNEJPRZEPROWADZONEJ PRZEZ FUNDACJĘ PANACEUM W DNIACH 23 – 24 LISTOPADA B.R. W SKLEPACH I HIPERMARKETACH
Fundacja Panaceum z siedzibą w Płocku przy ul. Walecznych 10 m 22 na podstawie Decyzji Nr 25/2013 z dnia 21 listopada 2013r. Prezydenta Miasta Płocka w dniach 23 – 24 listopada 2013r. zorganizowała i przeprowadziła na terenie miasta Płocka, w sklepach i hipermarketach za zgodą ich właścicieli, zbiórkę publiczną w postaci zbierania ofiar w naturze, tj. art. spożywczych, chemicznych i przemysłowych. Zbiórkę przeprowadzały osoby imiennie zaproszone przez Fundację Panaceum – wolontariusze skierowani przez Urząd Miasta Płocka, posiadający stosowne legitymacje uprawniające do przeprowadzania zbiórki, wydane przez Fundację. W wyniku przeprowadzonej zbiórki publicznej zebrano artykuły spożywcze, tj. olej, mąka, cukier, konserwy, ryż, kasza, makaron, herbata, napoje, słodycze.
Fundacja Panaceum nie poniosła żadnych kosztów finansowych związanych z przeprowadzeniem zbiórki, poza kosztami pracy własnej i wolontariuszy zaangażowanych w zbieranie artykułów.
Zebrane artykuły zostały wykorzystane do przygotowania z okazji Świąt Bożego Narodzenia paczek świątecznych dla osób niepełnosprawnych, chorych i znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej – podopiecznych Fundacji Panaceum. Pomocą zostały objęte osoby i rodziny, wskazane przez Pełnomocnika Prezydenta Miasta Płocka ds. Wolontariatu oraz osoby niepełnosprawne zamieszkujące w Domu Pomocy Społecznej „Przyjaznych Serc” w Płocku.
Prezes Fundacji Panaceum
Piotr Ostrowicki